Új feladat létrehozása: naplótól független hibajelentés vagy intézkedési javaslat.
1. Új feladat hozzáadása
Feladatlista nézetben kattintson az új feladat hozzáadása gombra (+ ikon)
|
2. Új feladat beállítások
- Feladat: a feladat neve
- Határidő: a feladat elvégzésének és a hibanapló lezárásának határideje. Kattintson a Dátum kiválasztása gombra, majd a felugró naptárban válassza ki a dátumot.
- Értesített: kattintson a Kérlek válassz gombra, majd a lenyíló listából válassza ki azokat a felhasználókat, akiket értesíteni szeretne a feladatról. A rendszer email üzenetet küld a felhasználóknak és az applikációban is értesítést kapnak róla.
- Prioritás: meghatározza az intézkedés fontosságát, sürgősségét. A lenyíló listából válassza ki a prioritási szintet: normál, sürgős vagy kritikus. Ha semmi nem kerül kiválasztásra, akkor Normál prioritással rögzül a feladat.
- Képek: kép hozzáadása, fotó feltöltése
- Küldje el a következő e-mail címekre is: a rendszerben nem rögzített külső email címekre is küldhető értesítés a feladatról.
|
3. Feladat létrehozása
A feladat mentéséhez kattintson a pipára a jobb alsó sarokban. Az alkalmazás felugró ablakban, "A feladat sikeresen létrejött” üzenettel értesít a feladat sikeres létrehozásáról. Az OK-ra kattintva visszajutunk a feladatok listanézetébe, ahol a beállított prioritásnak megfelelő színnel láthatjuk a különböző feladatokat.
|